برگزاري سومين همايش دانشجويان و دانش آموختگان فرش کشور
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 28
نویسنده : مولوی
اسفندماه امسال سومين همايش سراسري دانشجويان و دانش آموختگان فرش کشور در اردکان برگزار مي شود.

به گزارش جام جم آنلاين به نقل از دبيرخانه همايش ، اين همايش که به همت انجمن علمي فرش ايران ، با ميزباني دانشکده فرش اردکان و با همکاري مرکز ملي فرش ايران و شرکت سهامي فرش ايران برگزار مي شود ، براي سومين بار دانشجويان و دانش آموختگان فرش در سراسر کشور را به هم انديشي و ارايه آخرين دستاوردها و پژوهش ها فراخوانده است.

براساس اين گزارش ، اهداف اين همايش عبارتند از: ايجاد فضاي مناسب براي تبادل افكار بين دانشجويان و دانش آموختگان فرش كشور ، معرفي جلوه هاي زيبايي هنر فرش دستباف در قالب نمونه هاي هنري و بررسي مسايل و مشكلات دانشجويان و دانش آموختگان فرش و انتقال يافته هاي جديد.

همايش يادشده روزهاي 12 و 13 اسفندماه امسال در اردکان برگزار خواهد شد و دبيرخانه اين همايش در فراخواني از همه دانشجويان و دانش آموختگان فرش کشور دعوت کرده است تا با ارسال مقالات و آثار خود در اين رويداد علمي حضور يابند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: